onsdag, juli 25

underbara sommarkvällar

Hej vänner

Mitt i veckan och värmen fortsätter. Här har vi just nu 32 grader och blå himmel. Min enda räddning är att jag kan ta mig ned till havet på kvällarna och bada, igår låg vattnet nästan spegelblankt när vi kom ned, det bästa med kvällarna är också att man i stort sett är helt ensam nere vid badviken, semesterfirarna har åkt hem vid den tiden vi kommer ned.






Och utsikten kan man ju inte klaga över heller, hav, öar och båtar, samt svalkande vatten, underbart i min mening.

Hoppas ni andra inte smälter i sommarvärmen.

Kram Razzy


3 kommentarer:

  1. Toppen att kunna ha ett sådant ställe att vara på i denna värme som är nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Det låter helt underbart att bo så nära havet speciellt denna varma sommar. Idag har vi det lite svalare, "bara" 32 grader, igår hade vi 34 grader. Igår kväll åkte vi till Vättern och badade, det var fortfarande mycket folk på stranden och i vattnet trots att det började bli kväll. Den här sommaren är verkligen ovanlig!
    Kram från Kerstin

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy