söndag, juli 22

En Söndag bara sådär...

Söndag kväll och i morgon börjar en ny arbetsvecka som tydligen ska kunna bli ännu varmare här i huvudstaden.

Här ute i skärgården har jag och J mest tagit det lugnt. Jag har virkat klart en..


Nellie the africanflower elephant, efter ett mönster gjort av Heidie Bear. Jag har sen börjat på en ny africanflowerdjur, mer om den när den är färdig.


Ikväll orkade vi inte fixa mat hemma så vi åkte in till Vaxholm och flanerade längst gästhamnen och hamnen. Gick in på Winbergs och åt gott, är ni i Vaxholm så gå gärna hit, deras Skarpötoast is to die for hälsar J de har även rökta räkor som är väldigt populära, eller varför inte Stekt strömming med potatismos och lingon.. själv så äter jag gärna deras Ceasarsallad eller rostbiffsallad. (Jag är ju tyvärr både skaldjursallergiker och glutenintolerant så jag kan inte äta det andra)


Norrskär och Västan kom in och inte kan man väl låta sådana vackra båtar åka iväg utan att bli fotograferade.


Kvällen avslutades vi badviken och ett skönt dopp i havet.


Kram Razzy


1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni haft. Ibland orkar man inte styra med middag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy