fredag, mars 2

Redan Fredag

Hej...

Här lyser solen från en nästan klarblå himmel och all snö som kom i början av veckan gnistrar kall och vackert utanför huset.


Själv så är jag hemma och inne både igår och idag mestadels sovandes i sängen, kurerandes förkylning, heshet och hosta. Så trött på detta och önskar att 2 veckor räcker, nu vill jag bli frisk igen.


Började på ett par torgvantar idag i bruten mosstickning men de blev lite förstora så stickningen är upprepad, kanske orkar jag göra ett nytt försök lite senare.

Hoppas ni har en härlig Fredag i solen.


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad fantastiskt att du kan sticka. När jag var yngre på 80-talet stickade jag tröjor. Men nu har jag glömt bort hur man gör. Jag försökte med att försöka låta fingrarna komma ihåg (ungefär som benen vet hur man cyklar), men det gjorde de tyvärr inte.

    Ha en fin helg!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  2. Glada Hej!

    Stickningen ser vacker ut... fint med det rosa som bryter av det mörka.

    Kryapådigkram Anna

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy