torsdag, september 18

Listor, inventering och packning

Sista dagen på jobbet innan det är dags för en veckas semester och som vanligt blir jag en liten listoman, allt som ska packas skall först upp på en lista för tänk om man glömmer något, å andra sidan, om jag inte skriver listor så glömmer jag hälften och bannar mig själv så listor here we come.

Inventering av div mediciner och annat är också gjort så en "handlalista" finns också att tillgå.
Hit ska vi en underbar liten kurort i Norra Hessen med massor av sevärdigheter med bilavstånd.

Skriver ni också listor när ni ska någonstans?

Dax för sista rycket på jobbet innan det ska packas och bakas bullar till släktingarna.

Kram 
Razzy

2 kommentarer:

  1. Toppendagar önskar jag dig o J, hälsa!
    Jodo, checklista är nödvändigt när jag ska resa. Har en jättelång lagrad i datorn, tar fram den när det är dags och stryker det som inte behövs för den aktuella resan. Lyckas komma iväg utan att glömma nåt.

    SvaraRadera
  2. Jag har som Janicke, en lista i datorn. Det behövdes ju när fyra barn skulle få med allt på resorna. Varje gång vi ska iväg kikar jag på listan, idag kan jag dock stryka det där med hinkar och spadar ;-)

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy