torsdag, november 29

Upphetsande.

God Torsdagsmorgon.

Här i skärgården vaknar vi till plusgrader och stormande vindar ute. Ett riktigt innedagsväder.


Har 2 dagars ledighet framför mig och ska spendera dem på något så upphetsande som "städning"

Hela huset behöver en ordentlig genomgång och sen blir det julpyntning för hela slanten.

Min jul blir som alltid fylld med röda färger och massor av tomtar, här lyser ingen minimalism alls ju mer desto bättre. *fniss*

Så nu ska här städas och fejas med musik på hög nivå så att julen får komma in i ett rent och åtminstone halvblänkande hus ;-)

Hoppas ni har en härlig Torsdag och tänk i morgon är det ju världens bästa Fredag.


5 kommentarer:

  1. Ha en bra dag med skurhink och dammtrasan. Här är det mer minimalism som gäller med julsaker. Vi åker till Sverige till barn och barnbarn över julen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tjoho vad det lät kul att städa och pynta. Jag kommer också ha tomtar fast dom kryper fram till lucia först. Världens bästa fredag var det, håller med. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt att ha två dagar åt att bara städa och piffa! Det skulle jag också behövt, men tiden finns inte denna december, tyvärr. Så mycket annat på gång. Som tur är det roliga saker, och jul blir det ändå ;) Jag ska göra en ordentlig grundlig storstädning efter jul och nyår, när jag har mera tid. Denna helg är vi på Smögen och bara, bara softar. Jag kan ju förstås städa här om jag vill, eftersom det är regn och blåst här med och vi hänger inomhus.
    Kram och ha en fin första adventshelg!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Skönt med lediga dagar och Skön känsla när städningen är klar.

    Trevlig advent o Kram! Anna

    SvaraRadera
  5. Jodå, städning kan vara nog så upphetsande... ;) ;) Man blir genomvarm i hela kroppen !!!
    Önskar Dig en finfin 3:e advent. Kraaam Kate

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy