måndag, januari 12

Väderomslag och Ufon

Tänk om vi nu skulle kunna få en ordentlig vinter med kyla och snö som stannade hela tiden tills det var dax för vår? Är så innerligt trött på allt töande och plusgrader nu. Det räcker med att jag är dålig i magen och har ej sjuhelsikes skov just nu, vill ha lugn och ro på alla plan.

Hittade ett UFO (un finished objekt) i en av mina virk/sticklådor som jag nu försöker få färdig, det är en sjal som jag stickar i mjukaste alpacka i en mörkare lila färg än vad bilderna visar, förhoppningsvis får jag den snart färdig.

Hoppas ni har en bra måndagskväll.

Kram Razzy

3 kommentarer:

  1. Hallå där! UFO....! Den var bra!!! Så ljuvlig den sjalen såg ut, och superfin färg! Jobigt med din mage... Du får ta det lugnt och krya på Dig vännen!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Men har inte magen lugnat sig än? Usch, det låter som ett längre skov den här gången tror jag.
    Om du visste hur många UFOn jag har liggande i mina gömmor, bl a en superfin tröja i just alpacka ...

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt med krånglande mage :(
    Stickningen ser avancerad ut, tycker jag! ;) Men fint blir det säkert! Vad duktig du är!
    Krya på dig!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy