onsdag, april 17

Koloni del 2

Nu har äntligen vintern lämnat större delen av lotten, liiite snö här och var men nu kan jag iallafall se hur hela lotten ser ut, finns massor att kapa hos hallonen och de måste få stöd. Här ser man att det borde finnas en rabatt. men det blir nog ordentligt med rensning innan de ser bra ut.
 

Det här finns i rabatten men jag har ingen aning om vad det ska bli för något när den blir stor?
 

 Och den här busken? Jadu, har ställt frågan på FB så får vi väl se om jag har någon blomälskande vän som vet vad detta är för en buske. Inser iallafall att det är mycket som måste göras och jag vet inte riktigt vart jag ska få plats med bäddarna till grönsakerna, blir nog att ta bort lite någonstans.
 


Razzy over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy