fredag, april 12

Äntligen fredag..

Äntligen fredag, efter en hektisk vecka både på jobbet och med packning av saker. Gårdagen spenderades på Salongen och naglar, min nageltjej är så duktig så jag är supernöjd med mina nya blåa naglar.
 
 
I helgen blir det mera stök och städning på Resarö samt packning i Vallentuna och och ivägkörning av bla säng och soffbord till Mamma.
 
Idag var jag iväg och tittade på Svarta pallkragar men de är inte riktigt i min storlek så har bestämt att jag ska bygga egna kragar som jag sen målar Svarta, tack Anni för den iden :)  Har även köpt lite grönsaksfröer och trädgårdshandskar, önskar fortfarande att denna evighetssnö kunde försvinna så  att jag fick börja röja och planera mera på Kolonin.
 
Nu blir det soffhäng resten av kvällen..
 
Razzy over and out!!

3 kommentarer:

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy