tisdag, mars 19

Tisdagskväll i snöyran

Men är det inte dax att våren kommer nu? 111 dagar med snötäcke på marken och i mitt tycke så får det allt vara nog nu. Jag gillar vintern så det är inte det att jag inte gillar den men nu är jag faktiskt lite trött på den och vill ha våren här nu med barmark och vårvärme.

Försäljningen av lägenheten går med en rasande fart och buden är uppe i 950 000 kr och det är inte färdigt än, en ny klient ska se lägenheten i morgonbitti och är inte främmande att öka på den summan lite till enl mäklaren, och jag som inte ens trodde att utgångssumman på 775 000kr skulle funka utan var för hög, så man kan mista sig ;-)

Nu sitter jag ute på underbara Resarö och stickar på en ny kofta till mig själv, va ett tag sen jag stickade något till mig själv.

RAZZY over and out.

1 kommentar:

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy