torsdag, mars 14

Ett kapitel stängs och ett nytt öppnas!

Så då var det dax att stänga ytterligare ett kapitel i mitt liv och öppna ett nytt. Dax att sälja min lilla lägenhet som blev min fristad efter skilsmässan så nu har jag rensat och städat och rensat och städat lite till, snart kommer fotografen från mäklarfirman och gör förhoppningsvis lite magic och sen så hoppas jag att det kommer många på visningen som sen vill buda högt.

Mitt nya kapitel börjar hos min älskade J i han mysiga lilla kåk ute i stockholms vackra skärgård. Ett liv som sambo igen, vem hade anat det för 2,5 år sen.







1 kommentar:

  1. Sitter här och suckar lite och tänker på allt som hänt. Tänk så lite man vet om vad som komma skall.

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy