lördag, maj 30

Trädgårdsgöra del 1



Så här ser min trädgård ut och har gjort ett par år nu.. Inte speciellt trevlig att njuta i men jag har inte riktigt kommit på hur jag har velat ha den tills nu, så det kommer att bli mycket trädgårdsarbete framöver. Det som ligger i pipeline nu är att gräva upp mera där det är grävt för där ska det bli trädgårdsland, bla jordgubbar skall planteras och massor av grönsaker eller ja så mycket som det får plats. Sallad och rädisor är iallafall två grönsaker som jag älskar att ha i grönsaksland, efter det så ska altanen bräddas både på längden och bredden och sen ska resten grävas upp och gräsmatta läggas. Som ni ser så har jag massor att göra hela sommaren så jag hoppas verkligen att solen fortsätter skina som det gör idag...... Nä det här har jag inte tid med.. Solen skiner och razzy lämnar over and out för nu, här ska grävas... hmmmmm, har skall ses till att mannen i huset ska gräva (lät mycket bättre)

Kan ju dock inte låta bli att lägga in en bild på vofsingen min som bara älskar att ligga mitt i solen.

Solhälsningar razzy

1 kommentar:

  1. Det där är ingen trädgård, det är en tomt - men det kan BLI en trädgård ;-)
    -♥-

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy