torsdag, januari 3

Nu ska ni få höra...

God Torsdagsmorgon.

Äntligen slut på stormvindar och On-Off el, nu hoppas jag bara att elen har kommit tillbaka på jobbet också.

Dagens bilder är alla inspobilder från pintetest.


Jag samlar på massor av inspo just nu för iom att 2019 är här så börjar ett planerande inför en lite större fest vi ska ha i slutet av Augusti.


Det är en hel del som ska fixas innan, inbjudningskort ska göras och skickas. Kläder beställas, färgteman, mat osv osv, listan är lång men det ska bli riktigt roligt.

Ni kommer att få följa med på resan under våren och sommaren.

Nej, nu måste jag åka till jobbet, vi fick inget gjort igår då vi hade strömavbrott hela dagen så vi lär ha att göra.


4 kommentarer:

  1. Men åh vad spännande! Ett bröllop kanske? Fin inspo, som jag tar till mig eftersom ena dottern faktiskt ska just gifta sig i Juli. Nu fixar hon det mesta själv, men det kan ju vara kul att "sammanställa" sina idéer. Gillade speciellt den lilla skylten/tavlan och filtarna :)
    Kram och hoppas du har el på jobbet nu!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Så kul och spännande att ha en storfest att planera för.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Superkul att planera för stora fester. Jag gillade också filtarna och skylten. Kul grej. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad kul det låter! Bröllop kanske... Hos oss ska sonen gifta sig i augusti 💓...
    Kikar in på Din nya adress...
    Kraaam Kate

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy