lördag, augusti 12

Älskade hav

Lördag och sista skälvande dagarna på semestern. På måndag börjar allvaret igen, klockan som ringer på morgonen, frukost och luncher ska preppas och ligga färdiga i kylskåpet så att de bara är att ta med, inga sovmornar längre..... Vart tog tiden vägen?

En del spenderades på havet, som i Torsdags då vi åkte en dagtur till Åland och Mariehamn, här kommer lite havsbilder från den resan.



Gråmulen och regnig lördag här i huvudstadens skärgård, dax att planera och handla in lunch för nästa vecka, städa och fixa lite hemma, sen blir det stickning i soffan, jag har en Islandströja på stickorna som nästan är färdig så jag ska försöka bli helt klar senast i morgon.

Hoppas ni andra har en underbar Lördag

Kram Razzy


5 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder, jag älskar att se ut över hav.
    Visst är det tråkigt att allvaret börjar på måndag men samtidigt skönt att få komma tillbaka till de vanliga rutinerna.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Så underbart vackert! Själv har jag min sista semesterdag imorgon. Känns sisådär!
    Lycka till imorgonbitti!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  3. Härliga havsbilder! Jag älskar att vara vid havet!
    Lycka till med jobbstart och vardag, det gäller att hålla kvar lite i semesterkänslan. Själv har jag redan jobbat 4 veckor efter min semester.
    Kram från Kerstin

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga bilder över havet, färgerna är fantastiska!! Och det är ju min islandströja du jobbar på... <3 <3 Lääääängtar så efter att få se den på riktigt! Så glad att Du kunde göra dom åt mig :)
    Önskar Dig en ljuvlig söndagskväll!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  5. Det var bara lite regn på lördagsmorgonen, sedan gick det över. Men dina bilder visar att ni gjorde rätt som stack till havs! Vilken njutning!

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy