tisdag, december 17

En vecka kvar till jul och små busiga tomtenissar

 Tänk nu är det bara en vecka kvar till Jul och för mig så är det 3 dagar kvar till 12 dagar semester, ska bli väldigt skönt, en chans att kunna ta det lugn och förhoppningsvis tid att läka kroppen lite. Här

 har dock lugnet kommit lite grann då alla julklappar är färdigköpta och hemma, vissa skall slås in och en ska jag försöka hitta på rim till, min bror ska få min "gamla" D5000 Nikon som han redan har hemma hos sig då han lånar den just nu så det är lite klurigt hur jag ska överraska honom, men roligt på samma gång. 

Idag fick 2 busiga tomtenissar följa med till jobbet och se när man hade jobb för ögonen så hoppade de genast ned i våran korg med godis och snaskade i sig en hel del så nu har de allt ont i magen ;-)
Nej skoj åt sido, dessa två små nissar har jag stickat till två små söta barn som bor i Wahlhausen, Tyskland

Hoppas ni har haft en härlig tisdag utan stress.


2 kommentarer:

  1. Ja!! Samma här! Snart jullov!

    Din bror kommer kommer bli så glad o hoppas han inte läser din blogg!!

    Lycka till små söta tomtar på resan söder ner!!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Din bror kommer hoppa jämfota av glädje, snäll syster han har. Söta nissar. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy