torsdag, oktober 29

Dax för mera vam....

Så här tänker jag spendera min tid fredag från 17,00 till söndag 09,30.

I en av Silja Line´s Suiter tillsammans med min man T. Ta det lugnt, basta, njuta i bubbelbadet, äta god frukost, ha en lång lång lång promenad i Helsingfors och sen njuta lite till innan vi anlöper Stockholm igen.

Barnen får stanna hemma med Mormor, ja jag vet mina killar är stora men "mistingen" fick sin nöffspruta idag och det är lika bra att någon är hemma om han blir dålig iom att han är diabetiker.

Kameran kommer att följa med mig vart jag än går så bilder från båten, utanför båten och Helsingfors kommer under söndagen, eller måndag beroende på hur "trött" jag är.

Razzy over and out med liiite spökmusik i bakgrunden, Det är ju ändock haloween....

7 kommentarer:

  1. ojojoj, det var ju flådigt värre! Jag har bott i svit en gång, 1991, då stormade det på vägen hem så jag tillbringade större delen av natten på toaletten. Minns att jag studsade på golvet av vågornas slag. HU!

    Ni ser ut att få en solig och skön överfart - härligt!

    SvaraRadera
  2. Verkar som om du har en fin helg framför dig!

    SvaraRadera
  3. Vad lyxigt och härligt!
    Det var nåt annat än de pyttesmå prången jag bott i på den båten...

    SvaraRadera
  4. Oh så ni har en suit också, ingen vanlig kryssning alltså. Blir smått avundsjuk. Bullbebad och bastu och god frukost mmmmmmmm
    Ha det riktigt skönt!

    SvaraRadera
  5. mm Bubbel..ska det stå, ser ut som jag tagit bullelvätska men så är inte fallet :-)

    SvaraRadera
  6. alltså texten ändrar sig efter att jag skickat iväg för i det senare stod det definitivt bubbelvätska och inget annat-spökar det eller?

    SvaraRadera
  7. Och där bland alla människor fick vi syn på varandra. Kul att vi kände igen varandra fast vi "bara" setts en gång tidigare. Hoppas ni kom hem ordentligt.
    ♥ Mona

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy