tisdag, augusti 11

Andra dagen på jobbet..

Snacka om att man slängdes rakt in i hetluften på jobbet i måndags, massor att göra och telefonen ringer i ett, man hinner knappt tänka, hade varit skönt att åtminstone få några dagar på sig att vänja sig på men icke sa Nicke, ända fördelen är väl att klockan går fort.

I dag har jag varit och träffat en kille som ska få tatuera min andra tatuering, ska bli så spännande så, han har lite att rita för att få min härliga druid att fungera som tatuering, hennes catform eller "monster" som han kallade den ser ni på fotot ovanför, hur hela tatueringen kommer att se ut får ni vänta på ett tag.. närmare 4 månader, för det är så lång väntetid dessa killar har där jag vill bli tatuerad, men vill man ha de bästa så får man allt bida sin tid.





Idag har jag fått mitt startbevis till tjejmilen som går den 30 augusti och jag har startnummer 23570. Det ska bli så kul inte bara för att jag ska köra tjejmilen igen vilket va jättelänge sen utan för att jag ska göra det ihop med ett jättegäng tjejer, jag känner inte alla men de jag känner är underbara bloggvänner och några har jag redan fått äran att träffa i verkliga livet. Milen börjar kvällen före med en tjejträff ute i det gröna (om vädrets makter står på våran sida)

Jag bara längtar.. En sista bild på Djurgårdskanalen får avsluta denna blogg för idag



Razzy over and out

11 kommentarer:

  1. Alltså nu jobbar mina små grå!! Känner att vi har träffats på en annan gemensam bloggplats - men jag kan bara inte komma på om vi även känner varandra på FB;-)) Ser att du har koll på "Vem slänger Polly på marken?" sidan på din blogglista så nog har vi mött varandra!

    De där karaktärerna i WOW känner jag väl igen - har tre grabbar som spelar mer än gärna;-))

    SvaraRadera
  2. Nej vi känner inte varandra på FB, iallafall inte än :-) vill du så hittar du mig på Annis eller babsans sida, heter Eva Lindén...

    SvaraRadera
  3. LYCKA TILL med tjejmilen!
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera
  4. Var fick du startbeviset???I brevlådan?
    Hmm om du nu ska "köra" tjejmilen, kan man åka med??Haha!!
    Ses snart!Kram

    SvaraRadera
  5. haha :) jupp har permobilen med mig ;) Jag fick beviset i brevlådan..

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hade också fått det när jag kom hem!
    Lite pirrigt!

    SvaraRadera
  7. Tjejmilen vad duktig du är! Lycka till! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Ja du, nu kan vi börja räkna ner... men hur går det för dig med höften?

    KRAM ♥

    SvaraRadera
  9. Jag har fått startnummer 11540!!
    Va tvungen att kolla att jag inte tryckt på fel knappar vid anmälan!!!
    Imorgon ska jag öva... gå 1 mil i ett lopp!!
    Ha en go helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Hi, hi...japp, snart mycket snart, ses vi! =D

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy