onsdag, juli 26

När man åker tillbaka till barndomen.

Västra Bön, Hämnäs, Karlanda, Värmland


Här tillbringade jag nästan alla mina sommarlov från det jag var 9 tills jag var runt 17 år. På en liten bondgård med mjölkkor. Hos min styvpappas bror. I en släkt som för alltid kommer att tillhöra Min familj.


Efter 16 långa år är jag nu äntligen tillbaka, även om det bara blir några dagar. Att åka till gården och se hur glad min 82 åriga farbror blev över besöket gjorde hjärtat varmt.


Och att få återse och visa upp sina somrars idyll för min sambonalle fyllde även det hjärtat till brädden. Så vackert och fylld av minnen.

Alla bilder är tagna av min sambo.

Kram Razzy


2 kommentarer:

  1. Vilken idyll! Älskar varma fina barndomsminnen. Jag blir glad!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Inlägget värmer mitt hjärta med, så mysigt❤ Ha en fortsatt fin semester 🌸
    Kram från Kate

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy