söndag, augusti 23

Fototriss

Dax för veckans fototriss. Rörelse.

Tyvärr så hittar jag inte min kameras laddare idag och den är helt urladdad så här kommer en triss på bilder jag redan har i datorn..

Jag älskar stockholms skärgård och vatten så mina trissbilder består utav båtar och vatten.














Här är ett bra sätt att komma ut till nära och kära ute i skärgården. En Båttaxi..

















Så här vackert såg det ut bakom Vaxholmsbåten som tog mig och min man ut till en härlig helg ute på vackra sandhamn.

Vattenstänk, varma vårvindar och båtens fart är härliga minnen.














När vi åker ut till min bror och hans familj så åker vi alltid bilfärjor mellan öarna. Så här vackert kan det bli av vattnets rörelse när färjan lägger till vid kajen.

Så det va min tolkning av rörelse i dagens fototriss..

Razzy over and out

14 kommentarer:

  1. Men superduper kul att du Trissar du med;-))
    Längtar tillbaka till sommaren - min favvobild blir den i mittenbilden! Den gör att jag känner att jag är påväg någon stans;-))

    SvaraRadera
  2. Fler som har vattentema ;-) Härliga sommarminnen att ta fram i vinter!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på vatten!
    /Kerstin

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blog du har..Jag vill ha tips på hur du har gjort detta..
    Du har snygg bilder till fototriss...

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Den sista blir min favorit!
    Ha en skön kväll! Kramis

    SvaraRadera
  6. Superfina bilder! Å vad jag längtar efter riktig riktig sommarvärme igen =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt! Alla bilder med båt o vatten får + av mej!! Avkoppling!Frihet!!Fart o fläkt!

    SvaraRadera
  8. hej tjejen....
    hittade din blogg!!!
    Tack för senast... nu är det väl bara att börja ladda om för 2010...
    eller??

    SvaraRadera
  9. Härliga rörelsebiler!
    Har du träningsvärk efter rundan?

    SvaraRadera
  10. Vattenbilder är härligt somriga ♥

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy