lördag, september 22

God morgon Lördag

Här vaknar vi till en solig och blåsig morgon.


Snart är det dax för mig att åka in till Gamla Stan och Vernissaget som öppnar kl 11.00


Lätt nervöst, full av bubblig lycka och spänd över hur dagen ska bli.


Igår kväll var jag och J in till Galleriet som ligger på Västerlånggatan 67 och hängde upp mina foton, jag delar min bit ihop med min goa vän  Anni som är glaskonstnär. Även lite virkat och stickat fick följa med.


Nej, hinner inte sitta framför datorn mera, måste hinna fixa det sista innan bussen går.

Ha en underbar Lördag.


3 kommentarer:

  1. Visst var det en bra utställning trots halvdan försäljning - mycket folk (i alla fall på lördagen)och trevliga kollegor.
    <3

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy