torsdag, september 20

Dagen före hängning

God Morgon Torsdag


Tänk nu är det snart helg igen och denna helg blir inte vilken helg som helst utan nu är det verkligen dax för vernissage.... Huuu vad jag är nervös.. Tänk om ingen gillar mina foton eller det jag har stickat och virkat.. Tänk om andra säljer saker men inte jag....

Nä.. Positivt tänkande... allt kommer att gå bra...... 

Tänkte iallafall visa er som inte kan komma vilka foton jag har valt ut och som kommer att hängas upp på galleriet så här kommer en kavalkad av 13 foton som jag har tagit över åren.















So wish me luck..

Razzy

3 kommentarer:

  1. Stort lycka till nu och det kan inte finnas någon som inte gillar dina foton. För dom är så vackra allihopa.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Underbart! Älskar fotona med ångbåtar <3

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder. Älskar båtar och skärgård. Lycka till då. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy