fredag, september 28

En regnig torsdag

God morgon Fredag och god morgon sista dagarna i September.

Tänk det är Oktober nästa vecka....

Igår var sista dagen på galleriet och Nej, det har inte gått så där värst bra, men jag är en erfarenhet rikare och jag vågade ta steget ut och hänga mina foton på ett Galleri mitt i Centrala Stockholm (Gamla Stan) och det var det värt även om jag gick back pengamässigt, men man måste våga ibland och ta steget ut i tomheten, denna gång landade jag mjukt och har haft en underbar tid.



Så här vackert men regnigt var det i Gamla Stan i går kväll, grändernas kullerstenar blänkte av ljusskenet och vattnet som ibland forsade fram över dem.

Nu är det jobb och sen tänkte jag landa i soffan med något gott att äta och dricka.

Kram till Er alla som läser.

Razzy

2 kommentarer:

  1. Man måste våga för att vinna.
    Ha en fin fredagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig vecka tillsammans. Gissa om jag önskade att jag haft kameran med mig den sista kvällen, jag kunde ju fotograferat stan istället för att sitta och dricka rödvin ...

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy