lördag, mars 3

3 Mars

Isande vindar och snön ligger djupt ute i Stockholms skärgård, det känns väldigt långt till våren just nu, men enl tidningarna så ska det vara vår och varmt i slutet av denna månad.


Ikväll blir det en lugn kväll med mellomys. Sambonallen jobbar kväll/natt på krogen så han åker mitt i mellon typ, men jag är van och det är rätt så skönt att få rå om mig själv innan läggdax, så var det dock inte i början innan jag vande mig, då tyckte jag att det var döjobbigt att bli själv.

Så till "kvällens fråga" går rätt melodier till finalen?

Kram Razzy


2 kommentarer:

  1. Vackert ute... men nu får våren gärna komma. Lyxigt med egentid. Vi har haft mellomys tillsammans med lilla Frank mitt barnbarn. Nu Vasaloppet =)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Då väljer jag att tro blint på tidningarna!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy