måndag, januari 22

Vintervackert

Hej

Har varit frånvarande på bloggen ett tag, har väldigt stressigt och lätt jobbig situation på jobbet för tillfället vilket gör att jag inte har orkat blogga, förhoppningsvis så löser det sig snart för mig och mina arbetskamrater så att vi får lite andhämtning.

Jag och min sambo J tog en roadtripp upp i Roslagen i Lördags och naturen bjöd på ett underbart skådespel med dimma och magisk solnedgång.

Önskar Er alla en underbar fortsättning på sista hela veckan i Januari.


5 kommentarer:

  1. Vilka härliga vinterbilder. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Underbara vinterbilder, och nu hoppas jag att lugnet har lagt sig lite på ditt jobb!!
    Stora kramen från Kate
    PS. Vi har ju varma tröjor att värma oss med... ;)

    SvaraRadera
  3. Underbara vinterbilder, hoppas att det löser sig på jobbet!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackra vinterbilder! Hoppas ni får arbetsron tillbaka snart! (Vet väl hur det är när det är tufft på jobbet...)
    Och tack för att du ändå tagit dig tid att läsa hos mig och lämna fina hälsningar :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Så vackert! Snart kommer det säkert kännas bättre med jobbet. Tung tid i mörkret. Hoppas det snart känns bra.

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy