söndag, november 19

Julmarknad

Jo ni läste rätt. Jag har varit på julmarknad.


Bland tomtenissar, troll, hantverk och mat har jag gått och tittat, njutigt och inhämtat inspiration. Lite inhandlat men mest så har jag bara "varit" med min sambo i en mysig miljö.


På självaste kakslottet var vi. Vackra Taxinge Slott, men det blev inga kakor denna gång för kön till cafet var låååååååång. Det fanns så mycke annat att titta på och cafeet med de överdådigt kakfyllda borden får bli någon annan gång.


Hoppas ni andra har haft en underbar helg

Kram Razzy


2 kommentarer:

  1. Så mysigt! Vet inte när jag var på julmarknad sist...???? Har bara inte blivit av, liksom...
    Kram och ha en fortsatt fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Den där marknaden drar väl en hel del folk, men nog tycker man att caféverksamheten borde kunna anpassa sig till detta? Man förlorar ju kunder och goodwill om det är alldeles för långa köer.

    Om glaset har jag svarat på FB <3

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy