fredag, juni 27

Vart tog sommaren vägen?

Redan fredag och nu är det bara 8a timmars arbete kvar till 3 veckors semester, en semester som i år är väldigt efterlängtad, kroppen går på absolut sista dropparna av energi så den kommer i precis rätt tid. Vi brukar inte ha så tidig semester men i år blev det så. Har absolut inget inplanerat utan i år tar vi dagen som den kommer allt beroende på väder och humör.

 På tal om väder, vart tog sommaren vägen? Runt 15-18 grader är för mig vår, inte sommar, jag som har sett fram mot många turer ut i vår vackra skärgård med båten i strålande sol och härlig sommarvärme, frukostar intagna ute på trappan och mysiga kvällar sittandes ute i paviljongen till sena kvällen med tända ljus. Som det är nu sitter man hellre inbäddad i mysfilten i soffan inne.
Nähepp,off to work för sista rycket.

Ha en härlig Fredag.

5 kommentarer:

  1. Vackra foton! j, nog är det en bedrövlig sommar vi har... VILL HA VÄRME NU!!!!!
    En veckas slit kvar.... sen så!!
    Mmmm, laxsalladen såg verkligen god ut, och superläckra naglar!!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du njuter nu av din stundande ledighet. Jag gick nu också. känns så skönt. Men sommaren försvann:( Vi åker till riktig värme snart så jag ska inte klaga:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så vackra foton!
    Semester här med, nu. Vi har "bara" en tripp till Göteborg inplanerad. Jag gillar också att ta dagen som den kommer.
    Kram/maria

    SvaraRadera
  4. Jag hade en massa planer på trädgårdsarbete och hänga tvätt ute i helgen men det ser inte så lovande ut... Får bli innemys istället. Fina bilder, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Ja du, maj och juni försvann. Vi kan bara hoppas att det blir bättre nu.
    Hur det än blir önskar jag dig en skön semester. Vi får alla rikta in oss på alternativ till sol och havsliv.

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy