lördag, november 16

Soffläge och fortsatta funderingar om 50

Lördagen har spenderats i soffan, har haft en förkylning i kroppen som bara delvis har brutit ut vilket gör att jag hostar och snorar och känner mig hängig, önskar dock att den kunde bryta ut ordentligt så att den försvann helt och hållet.


Tur att internet finns så att man kan ligga och slösurfa lite. Hittade den här och har lyckats vika den, tänkte att jag ska använda den som placeringskort för tjejerna på festen, till killarna har jag hittat en Origamivikt skjorta, tänkte fästa dem ovanpå festprogrammet eller så lägger jag dem löst på tallriken. 

Dax att lägga mig i soffan och fortsätta att kurera förkylningen. 

Hoppas ni har en härlig lördag. 

Razzy over and out. 

Obs bilden är från internet. 

4 kommentarer:

  1. Åååå jag som trodde att det var den du vikt! Så häftig!
    Hoppas att förkylningen ger med sig och inte blir något långvarigt.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Skjortan har jag sett! Klänningen är ju helt bedårande. Vilken rolig ide!

    Kryapådigkramar! Anna

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken grej!!!
    Men man måste ju ha "rätt papper" för att få till det där mönstrade så snyggt där på mitten???
    Krya på dig!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Å de där har jag tittat på att göra, men jag håller på med så himlarns mycket så jag hinner inte
    jag samlar mina hittade saker på internet som jag tycker om på Pinterest digitala tavlor
    http://www.pinterest.com/pysselfarmor/boards/

    kanske något att starta för dig för att hålla reda på allt fint du hittar.

    Hoppas du kryat på dig!

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy