tisdag, juli 2

Jag är så infernaliskt trött


 
Jag är så infernaliskt trött och jag vet inte varför... Äter mina vitaminer och mineraler som jag ska, lägger mig i tid på kvällarna, sitter ofta ute i solen och njuter vilket borde ge mig massor av pigghet men näääääääääää, jag är så trött så att jag vet inte vad jag ska göra av mig själv.
 
Gäspar hela dagarna på jobbet och det känns som om jag hade bomull istället för hjärnan, får inte till någonting, tar mig inte för någonting känner mig bara BLÄ!! :(



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1½ vecka kvar, så ja den är efterlängtad :)

      Radera
  2. Hallå vännen, vad skönt att du har blivit vän med din mage men trötthet är kämpigt. Hoppas att du har semester att ta ut så att du får vila upp dig o då kan jag rekommendera Buthler & Örhlunds serie om Silferbielke för de är något alldeles extra, om man nu gillar thillers el. deckare med inslag av "50 shades of gray" om du förstår vad jag menar...<-p

    Själv så kämpar jag fortfarande med mitt smärtskov som inte vill ge sig utan jag måste äta stora mängder extra smärtstillande tabl. o så har det hållit på i över 2 mån. o så brukar det inte vara under sommaren utan bara på vintern o jag har inte gjort något extra för att få så här ont utan det är kroppen själv som hittar på det här eländet.

    Kramis från en POckethexa som hoppas att jag får läsa din rec. av vinstboken o kanske en passande bild på hur det ser ut där du läste den...är det vid solnedgången som du visade på din header? Kramis o hoppas att du blir piggare i sommarsolen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch tråkigt att du är dålig :( hoppas du blir bättre snart.

      Ska försöka under semestern som är om 1½ vecka att få till en rec av boken och självklart ska jag visa vart jag helst sitter och läser samt även stickar :)

      Radera
  3. Hej Razzy !

    Vet fler som är trötta, jag med stundtals, mest på morgnarna, jag som alltid varit pigg då.
    Det är tristess. Vi har för lite att syssla med.Datorn tar ifrån oss mycket av det vi gjorde innan=umgicks med folk, öga mot öga.
    Vi kan inte få en kram av vännerna på nätet annat än i ord. Kroppskontakten är ju viktig också-Märker att en katt räcker inte att prata med.Inte krama heller.Får krama mig själv,men når inte halv-vägs runt. hihihihi
    Kram Mi

    Har jag fel, tror inte det. Jag har rätt. Visst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njae, jag sitter så mycket framför datorn när jag jobbar så jag sitter sällan framför den på kvällarna, mest bara om jag ska lägga in lite foton, vi sitter så mycket som möjligt ute på kvällarna och då stickar jag mycket samt att vi har haft en hel del vänner över på kvällsfika :) Sen så har jag ju min stora Nallebjörn till sambo som älskar att kramas så jag lider inte brist på det, däremot har det varit mycket med flytt och sjukdom under våren så ett par semesterveckor är efterlängtade :I

      Kram

      Radera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy