tisdag, april 9

Har blivit med en "liten" kolonilott

 Och ooooooooh vad jag längtar tills snön är borta, det är mycket som måste göras och rensas men det är bara roligt :) och jag måste nog planera lite sen när jag vet mera vad som finns på lotten.
 
 Det jag vet är dock att det finns Jordgubbar, Hallon, Krusbär och Svarta vinbär och en hel del blommor. Tänkte skaffa pallkragar att så i då det är ganska så hård gjord att gräva i enl hon som har den, de kan man ju även använda dem till växhus nästa vår.
Som sagt... Nu vill jag ha VÅR!! både för att jag vill ha värme och för att jag vill börja på Kollonilotten.
 
Razzy over and out

1 kommentar:

  1. Oj, så roligt och oj, så mycket snö det var kvar där!
    Såg att ICA Maxi skulle ha snygga svarta pallkragar det kanske vore något för dig?
    http://blog.leila.se/victoriaskoglund/2013/03/31/svarta-pallkragar-fran-ica-maxi/

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy