söndag, oktober 21

EFIT söndagen den 21 Oktober

En riktigt tråkig grå och trist söndag. Här kommer mina bilder iallafall..
 09.00 Tisse ligger och gosar med oss i sängen,tycker väl ingentligen att det är dax för mat men iom att vi ligger kvar så ligger väl han också kvar dårå...
 
 10.00 Dax att hoppa in i duschen och starta dagen, vi är riktiga tjuvsovare på helgerna och älskar att ligga kvar i sängen länge och bara mysa.
 
 11.00 Dax för frukostlunch. till mig blir det stekta ägg och Te.
 
 12.00  Tisse är ute och inspekterar sina domäner, allt skall gås igenom och alla saker skall undersökas.
 
 13.00 Fotorunda innan det börjar regna igen, vi fick lite foton iallafall, så tråkigt väder, vore skönt med lite soooool snart...

14.00 Hemma igen, lekte lite med kameran på en del av alla de löv som ramlat ned på min bil under denna helg.


 15.00 + 16.00 Spenderades framför datorn fixandes med bla de foton jag tog idag, har lagt upp en del på min pbase sida jag har online.



17.00 börjar med middagen, det blir klyftpotatis och fläskfile som jag steker och sen låter koka med i en svampsås, börjar få ont i magen igen.


18.00 Ont i magen! Gjorde en Gastroskopi i Fredags morse och har haft problem med en mycket ömmande magmun sedan dess det lär nog tyvärr ta ett par dagar till innan smärtan lägger sig så det här får bli sista bilden för idag, nu ska jag fortsätta ligga i soffan och låta magen läka ifred.


Hoppas ni gillar min dag.
 
Andra som kör EFIT hittar ni här
  
 

3 kommentarer:

  1. Besöker din EFIT. Vilken fin Tisse! :)

    SvaraRadera
  2. Skönt med sovmorgon. Hoppas att smärtan snart ger med sig och att du mår bättre!

    SvaraRadera
  3. mmm var rädd om dig vännen. Hoppas att du får besked snart och att de är bra - dvs åtgärdbara!

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy