söndag, september 23

Lite sent påkommen Efit den 23 september

 Missade lite i början men med tanke på att frukosten är 11.00 och mitt första foto togs då så kan ni säkert förstå att jag och min fästman har tillbringat morgonen sovandes i sängen.
 12,00  Dax för upptagning av båten, gissa om att det är höst då :(  Här plockas iallfall en av svärfars båtar av båttrailern så att vi kan låna den till Lövgrodan.
 BONUSbild...  Så här långgrunt är det just nu i stockholms skärgård, det var stövlar på om man skulle kunna ta sig ut till bryggan, skönt att jag kunde stå kvar på andra sidan, stövlarna är inte hemma...
 13,00  Lövgroden (ett stycke Ockelbo) ligger tryggt på båttrailern, själv så gick jag både ner och hem från bryggan, vi bort tack och lov inte så långt bort från båten, men den här sommaren har ändå bara bjudit på 3 båtturer, skitväder är ordet och förhoppningsvis så blir det mera båtturer nästa sommar.
14,00  Båten är städad och här så sköljer man ur saltvattnet ur vattenkylaren så att motorn mår bra under vinterns "sömn" sen hängdes den av och nu står båten uppställd på tomten.
 
 
Så det var mina bilder så här långt, resten kommer senare. Tja eller ja hur det nu blev, packning, hemåkning till Lägenheten och allmän trötthet gjorde att det inte blev så många flera foton denna EFIT. Men det får funka ändå ;-)
 
Vill ni titta in på andras härliga EFIT så hittar ni de här

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med båt. Trist att behöva ta upp den dock. Ha en bra Söndag!

    SvaraRadera
  2. Mysiga soliga bilder! Det är en del pyssel med båt, nog vill man hinna med fler turer då!

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy