måndag, april 26

Det e mycke nu......

Tatueringen skall fyllas i imorgon tisdag med sen 10 dagars tvättning och insmörjning..

Åker till Barcelona på lördag, 4 dagar med jobbet.. Vad ta med, vad att inte ta med, vad kan man göra i barcelona? Blir en del shopping, ”lite” sola, kan ju inte sola ryggen ändå.

Å nu är det dags att ta tag i konditionen, har dragit för länge med att starta upp det, men man kan ju inte vara den enda som inte springer vårruset (eller jo visst kan man det men har ingen lust att göra det)

2 Juni är det då dags för Vårruset och den 14 Juni så är det dags för Parloppet ihop med min man, sen så är det Tjejmilen men inte förens i början av september.

Sen så är det dags att planera hur man ska busa med brorsan som fyller 40 på midsommarafton, (stor skiva den 25/6), men innan dess så är det dags för en ny 4-dagars tripp med stora sonen till London, å där kan man hitta på massor. Blir nog en del Shopping där med. Men vi ska försöka hitta på lite annat roligt också, bla träffa vänner för en liten pubrunda.

Å sen så är det tomten. Letar björnbärsbuskar, krusbär och röda/vita vinbär. Mera jord ska i planteringslådorna och Jordgubbarna ska få halm under sig. Funderar även på lite blommor, vad jag vill ha kontra vad jag ska ha dem om jag överhuvudtaget kan ha dem.

Som sagt.. Det är mycke nu…

Razzy over and out

3 kommentarer:

  1. Jamen visst, även roliga saker kan bli stressmoment... Missa inte Parc Güell och la Sagrada Familia i Barcelona. Jag tycker att arkitekturen är viktigast, andra shoppingen (o då gäller det mode). Tapas så klart...

    SvaraRadera
  2. Låter roligt! blev lite oroolig när jag läste tomten.Tänkt att nu får hon ge sej men det va den där jordtomten du hade i tankarna!! Vikken tur!Kram

    SvaraRadera
  3. Så nu ska den färgläggas - vill verkligen ha en bild när det är klart!

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy