fredag, april 16

Dagen idag....



Dagen idag började inte så bra.

För hur kul är det att slänga ut 5 500 kr på nya däck till bilen 2 dagar innan sin egen dag? (Pengar man inte riktigt har.) Inte det minsta men vad kan man göra?
Hur kul är det när minsta sonen haft maginfluensa x2 (eller sista gången i alla fall något som liknade maginfluensa), så inga vågar sig hem till mig denna helg? Är ju tråkigt att baka och äta tårta själv.

Hur kul är det att vakna när mannen går och slänger ur sig i dörren.. Oj hoppsan.. grattis på födelsedagen?

Usch va gnällig jag är!!! Men inge roligt är det!!



Då är det tur att man har alla er godingar på nätet som förgyller ens dag!.. Tack alla goa för sms, hälsningar på FB.. Och TACK allra goaste Annie för den underbara rosen.. Ni fick mig på så mycke bättre humör.. Ikväll tänker jag korka upp en flaska champagne för det är ju ändå MIN dag!!

Razzy over and out

5 kommentarer:

  1. Men hur fixade vi det innan nätet och FB! Grattis hörru!

    SvaraRadera
  2. Vi skålar för oss och för Djurgården - ett glas för varje mål - eller ska vi ta för varje spelare? En i varje ben kanske? Hick! Bäst att vi tar skydden på!

    Tack finaste vännen för rosen&nallen som JAG fick - snacka om att bli överraskad!

    -♥-♥-♥-

    SvaraRadera
  3. STORT <3 GRATTIS I EFTERSKOTT!!!

    Vad kul att du o Anni fyller år på samma dag (har ni samma namn också så kan ni kalla er för månsystrar enl. en film som min dotter älskade när hon var mindre o vi såg om o om igen).

    Men du får nog en fin present idag när DIF tar sin andra vinst!!!

    ..o så ställer jag samma fråga till dig som till Anni, ska du på matchen på månd?
    FÖR DET SKA JAG!!!!!!
    Jag är så lycklig att jag lyckades få den absolut sista bilj. till matchen för medans vi pratade i telefon så kom det ett återbud o det var jag snabb o tackade ja till.

    Om du ska på matchen (för du fick väl en bilj. i present?!) kan du inte lova då att du kommer förbi handikappläktaren o plats nr 23 för där ligger jag i min solstol (kan inte sitta pga ryggskadan=stelopr). Hoppas, hoppas o det ska bli så kul o det blir ännu roligare om jag får träffa er i IRL!!!

    Kramis o <3-ligt Grattis igen!!!
    <;D

    DOF4EVER!

    SvaraRadera
  4. Firat klart nu?
    Blev det några överraskningar?!?

    SvaraRadera
  5. Inge firande och inga överraskningar alls denna helg :(

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy